emmajessika

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 31 december 2011 13:42

hej alla underbara , fina läsare.


just nu är vi hemma hos henke och mammas kompisar.

vi väntar på några , sen ska vi iväg och grilla korv. Blir även firande ikväll

här , kommer nog bli en superbra kväll!


kommer inte blogga något mer idag , så vill önska er alla ett gott nytt år så hörs vi imorgon!


puss , ha det bra.


Av Emma - 30 december 2011 22:29

drar mig snart mot sängen , ska bara kika runt lite på facebook , bloggar och sånt lite först.

har sjukt ont i magen och i huvudet , så får hoppas det går över under natten.


puss!

Av Emma - 30 december 2011 18:01

Fick en intressant fråga av en bloggläsare om vad jag tycker om när mammor sminkar sina barn o.s.v


Jag tycker både att det är okej och inte okej.

Jag tycker att det är " okej " att ett litet barn kan få använda lite läppglans och rouge?

Många småtjejer brukar ju vilja ha läppglans , rouge och lite lite mascara på sig när dom " leker " prinsessor.

det tycker jag är okej .


Och nu till det jag inte tycker är okej!

mammor som sminkar sina barn överdrivet , såg även att det skulle komma ett program på femman om

små tjejer som tävlar i skönhetstävlingar och där var den en mamma som rakade benen på sitt barn!

det tycker jag är helt fel..

så att sminka sina barn överdrivet tycker jag inte är okej! kanske skillnad om det är skönhetstävlingar . Men finns ju

mammor som sminkar sina barn till dagis och allt.

Själv tycker jag att småbarn inte ska bära smink över huvudtaget , liteläppglans , rouge och sånt då och då räcker!


överdrivet sminkade småtjejer , vad tycker ni ?

är det okej att sminka småtjejer såhär?


     

Av Emma - 30 december 2011 17:42

 


Haft en bra dag hitills.

Var på bio med syster och hennes kompis förut vi tittade på Alvin & Gänget 3 . HÄRLIG FILM DET DÄR!

är sjukt taggad tills imorgon ... för då är det självaste nyårsafton.

Vi ska iväg till mamma och henkes kompisar , tror det kommer bli en bra nyårsafton!

Ska snart äta kvällsmat med familjen , sen har jag lust att ut och gå så tänkte fråga Olivia om hon ville följa med .

vi får se!


puss!



Av Emma - 29 december 2011 21:48

 


Har inte uppdaterat bloggen på hela dagen , sorry men jag har glömt bort det.

Och har inte direkt haft någon lust , har gjort andra saker istället.

Och jag börjar nog få halsfluss , tungan är jättevit och jag har ont i halsen , inte kul direkt om

man säger så. Ska lägga mig skapligt ikväll , funderar på att ta med mig laptopen och lägga mig i sängen

och titta på någon film , tror jag gör det.


Puss!

Av Emma - 29 december 2011 13:45

- uppdaterar senare.

ska åka och träna nu och sen städa rummet.

 

 

puss!

Av Emma - 28 december 2011 22:49

  


  

så , tänkte skriva ett litet inlägg till er så att ni vet att jag lever.

Vill först bara säga tack till er alla , för jag har fått jätte hög statistik!

tuseeen tack ♥


Hade det mysigt när vi var iväg förut , vi åt tacos. Hade inte ätit det på evigheter så då vart

det extra gott. Just nu sitter jag lite vid datorn samt som jag spelar wordfeud.

lägg till mig ----> emmajessika


Ska bara ta det lungt nu resten av kvällen , ska lägga mig max . runt halv ett inatt.

Kan inte sova bort dagen imorgon som jag gjorde idag  . För då gick jag och la mig halvtre.


Godnatt !

  

Av Emma - 28 december 2011 15:34

sådär!


som sagt åker iväg med familjen till mamma och henkes kompisar  och äter lite god mat och har det bra.

bloggar när jag kommer hem igen!

 

Puss!

 

- outfit för kvällen -

 

 

 


Presentation


En blogg om mig en 13 årig tjej vid namn Emma som bor i lilla motala. Jag bloggar om allt mellan himmel och jord men mest kompisar och familj , livet och shopping!


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får du i månadspeng?
 200 - 400 kr.
 inget alls.
 100 kr-
 500 - 700 kr.
 800 - 1000 kr.
 1000 kr och uppåt.
 Inget, jag får veckopäng istället.
 jag får pengar när jag behöver.

Kontakta mig

   kontakta mig på : emmajessika@hotmail.se

 

 

Adressen är endast till för mina bloggläsare , den är alltså inte min privata msn!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards