emmajessika

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Emma - 3 februari 2012 23:51

sitter just nu och äter sallad medans becka ligger i sängen och smsar med linus.. gulligt   

har inte ätit något på hela dagen och mamma och dom åt mcdonals förut och dom köpte med en sallad till mig som jag inte pallat äta , men mamma bad mig äta.

iaf , kvällen har spenderats med becka och linus och kvällen har varit bra.

vi såg på skräckfilm , herregud trodde jag skulle dö . Sen gjorde vi inte så mycket mer typ snackade och så.

Ska vara social mot becka nu.


och vi lär inte kunna somna sen efter att vi sett skräckfilmen.

haha.


puss!

Av Emma - 3 februari 2012 16:18

Var hemma från skolan idag hade värsta mensvärken men nu är det värsta över, tur det!

Planerna för kvällen är att becka kommer hit , och sen linus.

Och lite sånt , sen sover dessutom becka här.


Tror det kommer dyka upp ett videoinlägg ikväll eller imorgon.

Becka och jag gjorde det ju så BRA sist!?   


nu ska jag vänta in becka , sen får vi se när linus kommer och sånt..  

puss!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig en 13 årig tjej vid namn Emma som bor i lilla motala. Jag bloggar om allt mellan himmel och jord men mest kompisar och familj , livet och shopping!


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får du i månadspeng?
 200 - 400 kr.
 inget alls.
 100 kr-
 500 - 700 kr.
 800 - 1000 kr.
 1000 kr och uppåt.
 Inget, jag får veckopäng istället.
 jag får pengar när jag behöver.

Kontakta mig

   kontakta mig på : emmajessika@hotmail.se

 

 

Adressen är endast till för mina bloggläsare , den är alltså inte min privata msn!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards