emmajessika

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emma - 4 februari 2012 22:55

Hej! Jag undrar varför du klär dig som en Hora?


JAG SVARAR!



har du inget annat vettigare att göra en att skriva så? lilla vännen , om du säger att jag klär mig som en hora så vet du nog inte riktigt vad det är. Och för det första beter jag mig inte som en hora. Inte klär mig som det heller. smsa 118100 och fråga vad en hora är så får du nog reda på det rätta svaret!:) och om du " stör " dig på mig , så läs inte min blogg. puss!



måste säga att jag tycke att den här personen är väldigt löjlig , håller ni inte med!?

Om ni tror att ni gör mig ledsen via sånna här kommentarer så har ni helt fel!

jag skrattar åt alla er" hat kommentarer" , det visar hur mycket tid ni spenderar på att lanka ner på folk som ni inte ens känner.


om jag lever mitt , så lever du ditt!

Av Emma - 4 februari 2012 12:32

godmorgon?..


becka och jag vaknade halvtolv idag , sen åt vi frukost.. haha.

Nu chillar vi mest och snackar och sånt. Får se vad som händer sen , ingenting bestämt!

har inget mer att skriva just nu , pussar!  


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig en 13 årig tjej vid namn Emma som bor i lilla motala. Jag bloggar om allt mellan himmel och jord men mest kompisar och familj , livet och shopping!


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får du i månadspeng?
 200 - 400 kr.
 inget alls.
 100 kr-
 500 - 700 kr.
 800 - 1000 kr.
 1000 kr och uppåt.
 Inget, jag får veckopäng istället.
 jag får pengar när jag behöver.

Kontakta mig

   kontakta mig på : emmajessika@hotmail.se

 

 

Adressen är endast till för mina bloggläsare , den är alltså inte min privata msn!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards